En
suksesshistorie
fra Norrland

Lindbäcks kom til Oh My! med ønske om å ta et skritt videre. Å bli en internasjonal aktør gjennom å sette industribygg i tre på kartet. Samtidig med krav om at beina fortsatt skulle stå støtt plantet i de Norrlands skoger.

1 / 10 

Rastertegningen

Vi har latt arkitekttegningen være igjen i Lindbäcks nye profil. Som et symbol på den underliggende kvaliteten og tryggheten man får med Lindbäcks som leverandør. Den står for den standardiserte arbeidsmåten og sørger for at Lindbäcks alltid har produksjonen og bakgrunnen i tankene.

Et grafisk element som bokstavelig talt står i bakgrunnen. For å skape gjenkjennelse, men også for at prosjektet skal stå på egne bein.

Prosjektet

For når alt er sagt og gjort, er det fremdeles Lindbäcks prosjekt som skal skinne aller klarest. For Lindbäcks er satsningen på et hus i egen regi enorm, og vi ville så klart matche det fra vår side.

Vi tok i bruk et formspråk og en måte å lansere prosjektet på som hittil har overgått alle mål. På Facebook lanseres en navnekonkurranse for det nye huset. Som et nikk til Norrland, samtidig som det løfter frem husets unike egenskaper. Vinneren kåres ved avstemming og takket være Facebooks statistikkverktøy får vi innsikt i hva som trigger målgruppen. Deretter lager vi et kampanjenettsted, ordner salgsmøter og salgsmateriale og distribuerer alt i en pakkeløsning basert på innsikten vi fikk fra konkurransen på Facebook. Så langt en vinneroppskrift hvor vi i tillegg til å selge leiligheter også får sette to vakre navn på Stockholmskartet, nemlig Dagsmejan og Träkojan.

1 / 10 

Arven og fremtiden

Samarbeidet med Lindbäcks har økt i så stor grad at vi også har skapt en film som hyller deres lange historie, og som bidrar til økt interesse i forkant av det som kommer til å bli Lindbäcks fremtidige prosjekt. Hittil har vi lykkes 100%, og vi håper at det fortsetter sånn.